Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

*Skridskor*

Av Josefin - 10 januari 2009 15:32

Årets första tur är gjord å jag har invigt mina skridskor. Jäklarns va ont ja fick i fötterna från början,men kul va de. Ja försökte mej på några piruetter åxå,men njaa,nån isprinsessa är ja inte. Men säkert bättre än Tony Irving iaf :)

 Ja minns när jag gick på högstadiet å vi hade skridskor på schemat,va kul ja tyckte de va. Ja va en av få som tyckte de,av tjejerna :) 10 varv på tid,å jag va alltid först :) Hihi! Nåt måste man ju va bra på. Idrott va nog mitt starka ämne.


Synd att de är så himlans dåliga isar på sjöarna nuförtiden,för de ä ju mysigt att fara ut på en långtur åxå å ha picknick med sej.


Hoppas på mer åkning  i år än ifjol,snart dags för årets första snowboard åk åxå :)


Nu bli de mysig hemmakväll hos Tomas mamma å pappa...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 22 mars 2009 18:21

här va de länge sen nån tittade in. Hejhej,här är ja igen. Ha inte orkat skriva på ett tag ser ja,även om de inte är så hiiimla jobbiiiit men ändå :) Ha nog ändå inte hänt nåt spännande sen sist tro ja?!   Skolan rullar på i en rasande fart nu,å sn...

Av Josefin - 26 januari 2009 16:40

Ja förra veckan bara sprang iväg. 4 långa dagar i skolan. Men de va intressanta dagar. Håller på me juridik nu. En lång "jobbig",en kul kurs me mycke litteratur,så mycke å läsa. Gruvar mej redan nu för tentan som komma skall. Men som tur är ä de någr...

Av Josefin - 26 januari 2009 13:31

Titta va ja hitta!! En ersättare till BAD:en :D  (om ja nu någonsin kommer att ersätta den pärlan) :)  En söt liten bil med rosa blommor. Kan de bli bättre!? Ja som älskar blommor å rosa ä ju min favoritfärg. Jippiie! Jag har hittat den! :)     Un...

Av Josefin - 19 januari 2009 22:36

  Ja då va ännu en ny vecka på gång å en ny kurs har börjat. Helgen som varit gick undan som bara den då ja jobbade,vilket iofs är tur :) Men varför går dom alltid så himlans fort när veckorna oftast går så långsamt??! *Hmm*   Bowlade faktiskt i lörd...

Av Josefin - 18 januari 2009 21:50

  Jo,för att "hon"...   1. Måste styras av en man 2. Tål ej överbelastning 3. I ett obevakat ögonblick tar makten 4. Inte kan riggas utan en mans hjälp 5. Byter namn när hon byter ägare 6. Kostar mer i underhåll än vad ägaren tänkt sej 7. Kan dra me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards