Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Ny vecka -nya möjligheter!

Av Josefin - 19 januari 2009 22:36


Ja då va ännu en ny vecka på gång å en ny kurs har börjat. Helgen som varit gick undan som bara den då ja jobbade,vilket iofs är tur :) Men varför går dom alltid så himlans fort när veckorna oftast går så långsamt??! *Hmm*


Bowlade faktiskt i lördags,de är nåt man borde göra oftare tycker ja. Jätteroligt å slänga klot,eller slänga å slänga... :) Men de behövs minst en eller två omgångar innan man kommer igång,iaf för mej. Fick in några strike-ar iaf,men vann de gjorde ja inte (den här gången) De gjorde ja bort förra gången vi bowlade,när vi va där me jobbet. F hade en del ursäkter då om varför de inte gick så bra för han. Hihi!


Sen har ja förstås snusat lite på lilleman åxå. Vilken stilig liten kille han är. Å mini-mini är han fortfarande. Tror för varje gång att han ska ha blitt större (2 veckor gammal) Men icke sa nicke! Han "badar" fortfarande i sin nallebjörnsdräkt :) Men ja älskar ju de som är litet. Kattungar,hundvalpar,ko-bebisar...ja allt som är litet,gulligt å pluttigt.


Men lillgubben kommer bli fin även när han blir stooor (stor som pappa) :)


Undra om han får bruna ögon som faster?! :D

 
 
Ingen bild

emsan

20 januari 2009 12:44

åååh vilken fin bild :D Och vilken fin kofta du har på dig! Var har du köpt den?! =D Här regnar det idag, fy sjutton. Är ledig och tänkte jag skulle leta efter nån bra och intressant utbildning. Kanske hittar man nåt bra tillslut ?=) Lycka til i veckan med skolarbetat! Fluffisen har blivit större också :) nu väger han nästan 2.5 kg, o har gått upp ett halvt kilo på veckor - det bådar gott för framtiden. hihi Vi vill ju ha en stooooor misse :D! Tjohej!

 
Ingen bild

emelie

23 januari 2009 11:08

Jag såg de nya föräldrarna i Öa på internet :D Fin bild! Han e ju så liiiten :) - tänk att de är så småa :) Bor du där nu så du kan snusa på honom så ofta du vill ;)?

 
Ingen bild

Jossans egen stalker

24 januari 2009 19:04

ja hej.. då var jag här igen ;) hihi. Jag kikar förbi varje dag. Har det hänt nåt spännande :D? Hur går det med bebis? Jag sa äta mat nu snart och vet du!? Sen ska jag äta gooodiiis!!! Mohahaha *host* Ursäkta. ;) Jag ska köpa ett nagellack på måndag, ett lila. Åh, så kul det ska bli, infogar en bild monday så fåru se =) Kram från mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 22 mars 2009 18:21

här va de länge sen nån tittade in. Hejhej,här är ja igen. Ha inte orkat skriva på ett tag ser ja,även om de inte är så hiiimla jobbiiiit men ändå :) Ha nog ändå inte hänt nåt spännande sen sist tro ja?!   Skolan rullar på i en rasande fart nu,å sn...

Av Josefin - 26 januari 2009 16:40

Ja förra veckan bara sprang iväg. 4 långa dagar i skolan. Men de va intressanta dagar. Håller på me juridik nu. En lång "jobbig",en kul kurs me mycke litteratur,så mycke å läsa. Gruvar mej redan nu för tentan som komma skall. Men som tur är ä de någr...

Av Josefin - 26 januari 2009 13:31

Titta va ja hitta!! En ersättare till BAD:en :D  (om ja nu någonsin kommer att ersätta den pärlan) :)  En söt liten bil med rosa blommor. Kan de bli bättre!? Ja som älskar blommor å rosa ä ju min favoritfärg. Jippiie! Jag har hittat den! :)     Un...

Av Josefin - 18 januari 2009 21:50

  Jo,för att "hon"...   1. Måste styras av en man 2. Tål ej överbelastning 3. I ett obevakat ögonblick tar makten 4. Inte kan riggas utan en mans hjälp 5. Byter namn när hon byter ägare 6. Kostar mer i underhåll än vad ägaren tänkt sej 7. Kan dra me...

Av Josefin - 13 januari 2009 21:38

      Titta vilken söt liten krabat ja har hittat :)                             * Vill ha den *   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards